CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 23, 2009

manusia ke apa ni?


perhatian kepada anda yang bakal menjadi ibu bapa, sedang atau telah..jagalah anak-anak anda...kerana mereka ialah amanah Allah..jangan biarkan mereka diseksa, terseksa atau menyeksa..(???)..ambil iktibar dari video kat bawah ni..errr nak bagitau blog aku bukan 18SG...sekadar untuk renungan jer..

video

dah tengok??sedih tak...

aku nangis sambil tengok gambar anak sedara aku..huhu..teremosi plak...

cuba cakap kat aku sapa yang tak emo??

cakap..cakap..cakap









0 comments: